Wczoraj w Zespole Szkół Nr 2 w Pabianicach odbyło się spotkanie doborowe z uczniami klas mundurowych. Zasady rekrutacji do służby w Policji omówił Naczelnik Wydziału Doboru Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi młodszy inspektor Rafał Mrozowski.
Wychodząc naprzeciw zainteresowaniom młodych ludzi, którzy swoją przyszłość planują związać z formacjami mundurowymi, policjanci zorganizowali spotkanie doborowe. Przedsięwzięcie odbyło się 19 października 2023 roku w Zespole Szkół Numer 2 imienia profesora Janusza Groszkowskiego w Pabianicach. Uczniowie klas mundurowych mieli okazję uzyskać szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji do służby w Policji, a także przyjrzeć się poszczególnym jej etapom. Spotkanie poprowadził Naczelnik Wydziału Doboru Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi młodszy inspektor Rafał Mrozowski. Młodzi „kadeci” z zainteresowaniem wysłuchali jego wykładu podczas którego mogli bezpośrednio uzyskać odpowiedzi na swoje pytania. Uczniowie dowiedzieli się jak kształtuje się uposażenie funkcjonariusza oraz jakim wymaganiom należy sprostać, aby w przyszłości zasilić szeregi „niebieskiej” formacji.
Przypominamy, że osoby zainteresowane pełnieniem służby w Policji powinny złożyć komplet dokumentów w:
• KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W ŁODZI (dokumenty rekrutacyjne można złożyć w dogodnym i wybranym przez siebie terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00-15.00);
• KOMENDACH MIEJSKICH/POWIATOWYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO (dokumenty rekrutacyjne można złożyć w dogodnym i wybranym przez siebie terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00-15.00);
• ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO (dokumenty należy wysłać pocztą na adres Wydziału Doboru Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź).