UM Pabianice: Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

1 min czytania

Od 1 lipca 2021 r. właściciele lub zarządcy budynków, w których znajdują się źródła ciepła i spalania spalin mają obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Celem zbierania informacji o budynkach jest stworzenie kompletnej bazy danych, na podstawie której gmina będzie mogła wnioskować o fundusze w celu poprawy jakości powietrza.

Deklaracje będzie można składać:

  1. W formie elektronicznej czyli przez internet jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób. Oprócz tego, że umożliwia to oszczędność czasu i pieniędzy, niewątpliwą zaletą jest to, że deklarację można złożyć nie wychodząc z domu. Zachęcamy wszystkich do korzystania z elektronicznego sposobu składania deklaracji. Bardzo prosta i przystępna forma system sam prowadzi i pomaga wypełniającemu.
  2. W formie papierowej wypełniony dokument można będzie wysłać listem albo złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Pabianicach w siedzibie Komendy Straży Miejskiej przy ul. Narutowicza 33.

Szczegóły, terminy obowiązku złożenia deklaracji i dodatkowe informacje można znaleźć na stronach internetowych.

gunb.gov.pl/…/centralna-ewidencja…

Urząd Miejski w Pabianicach,

um.pabianice.pl/artykul/94/3220/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow

Autor: krystian